Johans dag



Johan i morbror Henriks knä, min favoritplats

I helgen hälsade vi på Lena, Anders, Henrik och Sandra i Södertälje. Det var riktigt mysigt, flera sängar att välja mellan och dessutom serverades ibland en och annan godsak.

Idag firar vi att Johan har hunnit bli tre månader. Han har vuxit mycket och börjar bli lite stadigare i kroppen. Han gillar att prata och vi passar gärna på att pussa honom, särskilt munnen. Han äter ibland väldigt ofta tycker jag. Mossa och jag tycker att vi också kunde få mer mat, så vi också blir stora och starka.



Ser jag söt ut eller bara fånig?




Hälsade på Bellman i Uppsala, distans var egentligen inte det som präglade besöket... Bellman har charmats av min person (och doft) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback