Det finns alltid plats...

i soffan för mig. Vilket väl framgår av denna bild. Vi har det härligt i sommarsolen och ligger gärna ute och solar om dagarna och kvällarna tills solen försvinner. Idag gick vi en långrunda med matte och när vi satt och tog igen oss (när matte åt glass utan att vi fick smaka) kom det en dansk och tog kort på oss för att vi var så himla snygga. Innan dess hade två söta små flickor kelat med oss - så idag var en toppendag!





Här vill jag bara påpeka att det inte är jag som har rivit lillhusse på kinden, det har han fixat alldeles själv. Jag är hur snäll som helst mot honom och han är väldigt förtjust i mig, ibland dock med ganska hårda små nypor. Han har börjat äta mer riktig mat nu och det är jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback