Sova nära

Så här ser det ut hemma hos oss numera och det är inte så dumt alls...sedan är det fint att någon av mattarna alltid är hemma och att vi får minst en långpromenad om dagen, idag blev det två men det händer inte så ofta.
Riktigt roligt var det häromdagen när Charlies (vår sötaste Cockerspanielgranne) husse och matte kom på besök. Mossa och jag visste inte till oss av glädje och hoppade upp och ner i soffan och överröste dem med pussar och kramar. Nästa gång hoppas vi att Charlie får följa med. Nu måste jag sova vidare nära någon mjuk...





Kommentarer
Postat av: sofia

Åh vad fint! Johan är jättefin och Nemi verkar vara en väldigt bra barnvakt.



Det hade varit jätteroligt att träffas en gång, Siri skulle behöva träffa sin syster och mamma och leka whippetlekar :)

2010-01-13 @ 17:44:18
Postat av: Jennie Tates

Vilka underbar bilder. Man smälter ju när man ser dem. mvh Micke Tates fru Jennie

Postat av: Maria Brisvall

Ja men, detta är ju helt underbart!!!!

Pussa på lille gossen och whippetflickorna från oss!

2010-01-19 @ 22:35:10
URL: http://m-brisvall.se
Postat av: Anneli, Chico & Yra

Vilka helt underbara bilder!

Värmer gott i hjärtat att se dem!

2010-02-08 @ 19:11:17
URL: http://www.bokskogens.bloggsida.se
Postat av: Kerstin

Öppnade äntligen burken och bara smalt. Nu delar jag er lycka, lillhusse, vovvarna och mattarna.

2010-02-18 @ 21:04:55
Postat av: Anonym

Öppnade äntligen burken och bara smalt. Nu delar jag er lycka, lillhusse, vovvarna och mattarna.

2010-02-18 @ 21:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback