Släkten är bäst!

Vi har haft en hel del härliga utflykter för oss på sista tiden. Förra helgen var vi hos min dotter Siri i Ronneby och hennes familj är ju supermysiga. Vi busade och mattarna fick massor av god mat. Vi fick delikat hemgjort levergodis och en frasvåffla att dela på! På bilden är det Mossa, jag, Tyra och Siri.





Siri pussar sin mamma!



På skärtorsdagen kom min syster Clara Balzac Chelsea Hotel på besök med sin matte Bodil, då röjde vi järnet i trädgården! Jag var typ snabbast nästan hela tiden...



Clara såg till att pyssla om min lillhusse lite också, hon har nog sin moderliga och rara sida gemensam med mig - söstra mi! Hoppas att vi ses snart igen.


Kommentarer
Postat av: Clara

Oj vad fina bilder!

2010-04-08 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback