Skolutflykt - jaaa!!!

Igår fick vi äntligen hänga med matte och hennes elever ut igen. Det är så himla kul tycker både jag och Mossa. Mossa tycker bäst om att springa och jag gillar att ligga i olika knän och försöka vara så söt så jag får godis, det funkar rätt så bra. På bilden njuter jag av solen i hagen vid Knutsgård tillsammans med Emmeli och Amanda. När det var Öppet hus på TC den 29 april så visade vi upp våra snabbaste spring i whippetrace också. Flera av tjejerna i A71 var med då också och det kändes mycket lyckat. Mossa var visst lite snabbare än jag...men jag har nyss löpt så jag vilar mig i form.





Jag är bra på att bota hundrädda personer också...det går inte att se vilka två personer på bilden som en gång i tiden var lite rädda för hundar.




Nu hoppas jag bara på att vi snart får hänga med barnen i skolan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback