Sommarlovsbilder



Mossa och jag på "mormors" badrock

Mossa och jag har varit på semester i Kolmården. Där fick vi åka och bada med Lena och Anders, fast jag höll förstås tassarna borta från allt vatten, dricka går förstås bra så länge det inte kommer någon våg. Mossa däremot vadar ut en bit i vatten och kan tänka sig att apportera pinnar så länge hon slipper simma...



Skiren är en fin sjö från land.....




Saftkalas blev det också



Våra "morföräldrar", Mossa och jag

Mossa och jag har haft det skönt på semestern, även om jag på fotot ovan ser lite nedslagen ut. Värmen gör dock att man inte riktigt orkar med så mycket mitt på dagen. Det är dock härligt med långpromenader på kvällarna då man kan njuta av alla sommarens dofter.


Kommentarer
Postat av: Dina

Vovv, vovv vilka härliga sommarbilder!!! Nu räknar jag dagarna tills vi får ses i Bergslagen. Det ska bli sååå kul tycker jag och också förstås resten av familjen.



Kramar till alla från

Dina

2009-07-05 @ 13:04:32
Postat av: Mikael Tates

Hoppas ni får en trevlig sommar med massa bus och gos. Sol förstås! /Micke med familj

2009-07-07 @ 07:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback