Hipp, hipp, hurra!

Idag är det min dag! Jag fyller fem år, dessutom har Mossa och jag fått våra provsvar idag och allt var bra. Inga skador efter förgiftningen förra veckan. Mattarna pustade ut rejält...



Jag väntar mycket otåligt på att få öppna mitt paket, förstår inte varför matte ska ta kort på mig




Mossa vill hjälpa till men hon får faktiskt ta och öppna sitt eget paket




Var tusan är presenten? Jag vet att det är något gott!




Gottis, bästa tuggbenet!




Även Mossa gillade sitt ben




Full fart i sängen sen, bus är kul!




Lugn och ro är förstås också skönt

Många hälsningar till alla mina kullsyskon runt om i landet: Kattis, Hilda, Clara, Salming, Hasse och Chili. Hoppas att ni har en fin födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Elvis

Grattis på 5-årsdagen!!

Postat av: Henrik

om molly hade fått tag på benet hade det försvunnit på 2 röda sekunder :P hej föresten ^^

2009-01-12 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback