Mossa fixade licensen!



Lure coursing är kul men man blir trött

Idag har vi varit utanför Kalmar och tränat lure coursing med matte Klara. Tyvärr blev det bara ett foto från bilen för matte hade fullt upp med att hålla ordning på oss hela dagen. Jag fick springa två gånger, först med en som skulle ta licens och sedan med Sammy som behövde träna för att kunna ta licens. Han har bara sprungit ensam tidigare. Mossa sprang först med Mattis (eller var det Milton?) och sedan sista licensloppet fick hon springa med Chippen. Det gick superbra och nu kan Mossa kvittera ut sin licens! Det var kul att träffa bekanta igen och vi ser nu mycket fram emot att få tävla i vår. Mossa och jag är supertaggade. Mossa nästan mer än jag. Hon vill inte gå från fältet utan matte måste bära henne därifrån.


Kommentarer
Postat av: Dina

Hej!



Stort GRATTIS till prestationen! Jag är jätteimponerad.



Vovvekramar från

Dina

2009-02-09 @ 09:12:51
Postat av: Gnutta m fl

Grattis önskar mormor Gnutta med familj! Mycket bra jobbat min kära dotterdotter Mossa

önskar

Gnutta, Lolly, Ulma, Ann-Sofie, Salsa, Pixie med ägare

Postat av: Lena, Prinze, Zorro och Rocky

Grattis till Mossas licens!

Jättekul att ni kommer att vara med på LC-fälten i år!



Hälsningar från hela klanen PriZor's i Göteborg

2009-02-16 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback