Härligt med besök



Idag kom Evelina förbi på eftermiddagsfika och matte tände en brasa. Det var en toppenkombination tyckte jag som hittade en mysig huvudkudde på Evelinas mage. En liten buffande spark fick jag dock på nosen av bebisen därinne, men jag somnade om ganska snabbt ändå. Mossa försökte mest hitta ett sätt att smaka på kladdkakan, det skulle jag aldrig göra. Vi var ute på sjön igen på förmiddagen, nästan två timmar i strålande sol. Som vanligt var det mycket att undersöka. Sportlov är en riktigt bra uppfinning. På kvällen var vi hemma hos Molly (Jennifer och Susanne) för att mattarna skulle prata om Islandsresan. Jag lyckades utan större problem ta mig in i Mollys fodertunna, men jag luktade bara lite, smakade inget. Mossa försökte smaka på kringlorna på soffbordet. Sedan sov vi i sofforna efter att ha busat lite med Molly.


Kommentarer
Postat av: Anna Lena

Åååhh, vilka mysiga bilder!

Postat av: Evelina

Det var mycket hög mysfaktor hemma hos er - med brasa och allt! Jag ville inte att dagen skulle ta slut... Tack för en härlig fikastund!

2009-02-22 @ 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback