Grattis Rocky!



Rocky vilar middag på syster Mossas mage (på fotot snart 8 v)

Mattarna, Mossa och jag är så stolta över Rocky som nu, 17 mån senare har kvalificerat sig för Whippetklubbens trippelpris. För en knapp vecka sedan fixade han CK på utställning och blev 4:e bästa hane på Vinthundklubbens utställning. Sedan tidigare har han ett lure coursing-cert och klarat anlagsprovet i viltspår. Det är bra jobbat tycker jag av både Rocky och hans matte Lena som verkligen har legat i för att ordna detta. Nu hoppas vi förstås att det ska fortsätta lika bra för dem framöver.

Nu håller vi också tummarna för att Mossa fixar sin LC-licens och kommande prov så att även hon kan kvalificera sig för trippelpriset. Vore kul med två syskon på diplomutdelningen.

Kommentarer
Postat av: Lena, Prinze, Zorro och Rocky

Hej på er tjejer!

Ett stort grattis till våra "bebisar" som idag blir 19 månader. Vilka mysiga bilder ni hittat på Rocky och jag tar gärna några till min egen hemsida!

Han är duktig lille Rocky som hunnit med att kvalificera sig till Trippelpriset redan. Gissa om jag är stolt över honom - vår lilla busunge!

Många kramar till er alla, det skulle vara roligt att ses snart.

/Lena och grabbarna bus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback