Trädgårdsmys och bus

Idag har solen värmt alldeles fantastiskt och när matte kom hem lekte vi som vanligt i trädgården och gnagde en del på våra märgben. Jag somnade dock rätt snabbt i solen som jag brukar - sköööönt! Sedan åkte vi ner till stan med matte, men det var sådär tills vi kom till hundrastgården. Dit kom även Fia, airdaleterrier och hennes husse tycker vi mycket om. Vi gick en runda ner till vattnet tillsammans och Fia badade och hämtade pinnar. Jag höll mig dock på behörigt avstånd från vattnet, det gjorde inte Mossa den lilla tokan utan hon vadade ut och hämtade en liten pinne hon också samtidigt som hon passade på att dricka! Jag fattar då verkligen inte var hon får alla idéer ifrån ibland. Vi träffade grand danois Wilma och hennes rolige kompis Viktor (yorkshireterrier), men vi ville mest sitta i mattes knä när en ung schäferhanne full av bus yrde runt därinne. När vi kom hem blev det mer lek i trädgården och en lugn skön kväll i duntäcket.

Kommentarer
Postat av: Anna Lena

Hej hej kära allihopa!

Först ett jättestort tack för senast och jag vill verkligen återkomma till någon av era sommarstugor så snart som möjligt!

Mossa i tunneln är ett fantastiskt fint foto av en underbar whippet.

Snart stundar sommarlov och idag har vi lagt in foton på vår nya valp Pixie på vår blogg.

Många kramar

Anna Lena med familj

PS: Hasse Hund är här över helgen (matte o husse på bröllop) - alla är glada över att Hasse är här även om Lolly löper. Han är mycket tjock och nöjd.

2008-05-31 @ 22:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback