Mossa, jag och bollen

Mossa, jag och bollen

Så här kul har vi var och varannan dag jag och min dotter! Nu kommer en lista på sånt jag gillar:

1. Vädra efter gosaker som äppelskruttar och annat. Långa avstånd är inga bekymmer häromdagen när vinden låg på sprang jag säkert hundra meter när matte hade släppt mig för att jag hade fått korn på nåt som troligen var ett gammalt päron - ännu godare än äpple.

2. Kissa på tre ben samtidigt som jag niger och vädrar.

3.  Sova länge länge under täcket, gärna på rygg och inte gå upp förrän mattarna övertalat mig ordentligt.

4. Besök som sitter i soffan och klappar mig när jag ligger tätt intill eller på.

5. Nötter och jag hör bra för så fort mattes pappa plockar fram nötknäpparen så fattar jag vad som är på gång.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback