Pepparkaksbak om kvällen



Mossa och jag har intagit våra positioner; jag närmast så klart

Idag har vi haft en vanlig arbetsdag. Ena matten var hemma på lunchen och gick med oss drygt en halvtimme, sedan fick vi fortsätta vila medan hon åt mat. När hon sedan kom hem igen fick vi sticka ut och springa; Mossa skuttar gärna fram istället för att trava; tur för matte att det inte är halt... Nu på kvällen har vi fått smaka pyttelite ugnspannkaka och sedan blev det 1/8 grisöra; synd att mattarna är så snåla med godsaker. Sedan trodde vi att kvällens höjdpunkt hade inträffat: pepparkaksbak. Dessvärre fick vi inte smaka någonting, utan istället blev det bara övervakning. T.o.m. när en pepparkaka rasade i golvet blev det inget: "Nej, nej" säger mattarna. Det är synd. Mossa och jag får baka pepparkakor själva istället. Förresten, kanske kan Henrik och Sandra bjuda på något gott när de kommer på fredag kväll...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Nemi då, tror du verkligen att vi kommer att ta med godsaker? Det kan jag väl inte tro... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback