Underligt folk

Idag har vi visat upp oss på flera kortare promenader min sötaste dotter och jag. Tyvärr orkar Mossa ju inte med långpromenaderna i Bokhultet ännu så hon och Maria gick hemåt och satte sig på en bänk vid sjön och vilade lite. Mossa låg där och spanade på folk med sin allra sötaste uppsyn medan joggare och midsommardagsflanörer passerade och INGEN fällde någon kommentar om hur bedårande hon är. Det är ju nästan rekord - jag brukar få höra att jag är finast nästan varje dag, så även idag när en äldre dam beundrade mig i Bokhultet. Fast det är klart Linda och särskilt Sam var duktigt förtjusta igår när vi firade midsommar tillsammans och det viktigaste är väl ändå att viktigt folk som mattarnas vänner inser hur fantastiskt duktig jag har varit som har fått till en sådan bedårande liten "tigerunge". Vi har roligare ihop för var dag och sängen är fenomenal både som sov- och lekplats. Dessutom tycks hon ha fattat det här med sovmorgon för imorse var hon inte ute förrän vid 7-snåret.

Under kvällen testade vi hur snabbt det gick att springa på parketten mellan vardagsrum och sovrum, det gick snabbt men kan gå ännu snabbare. Mossa försökte nog skrämma mig genom att gurgla som en tiger, det funkade inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback