Allt är bra!

Nu är jag hemma igen med min lilla kavata tösabit Mossa. Det var inte dumt alls att komma hem och rumla runt i soffan, tugga på benet, mysa på röda favvokudden och förstås sova med mattarna i deras stora säng. Mossa verkar bli kul att leka med, välartad valp om jag får säga det själv - sov gott i ganska många timmar. Sedan väcktes både jag och matte Klara av ett fnissande som kom sig av att Mossa hade väckt matte Maria med pussar  och tasstramp i ansiktet. Klockan var 05.15 och jag hakade på när Mossa och Maria gick ut på kiss- och bajsrunda. Innan jag fick valpar skulle jag aldrig ens ha övervägt att ge mig ut vid den tidpunkten, men en mor måste ju ta sitt ansvar. Det var skönt att somna om igen och gott med frukost vid åttasnåret. Det brukade jag inte heller tycka förr i tiden, men det var då - nu är nu och alldeles riktigt härligt att vara tillbaka i min utökade familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback