Lek i hundrastgården

I dag har jag träffat mina whippetvänner i hundrastgården vid Bokhultet. Vi busade runt och lekte, ibland var det ett fasligt skällande på somliga. Det var en fin tax med idag som jag gillade, sedan var förstås Flinga där och hon är kul.

Förra helgen var min ena mattes föräldrar på besök. Det var mysigt eftersom jag fick mycket uppmärksamhet. Jag fick vara med på invigningen av Linnéåret med 1700-tals fyrverkerier som inte smällde särskilt mycket. Det bästa med invigningen var att det var en golden där som jag var intresserad av samt att det fanns en del matbitar här och var.

Jag saknar mina vänner i Djura Nöbbele som jag inte träffat sedan innan jul. Skickar därför med ett foto på mig och lilla Nils Holger.

Kommentarer
Postat av: Dina

Hej Nemi!

Kul att du träffade en golden häromdagen! Visst vore det kul om vi kunde ses också snart. Jag längtar i alla fall till dig. Det är kul med snö, men kallt är det, tycker i alla fall matte och husse som bara ropar in mig stup i ett när jag helst vill vara ute i snön och speja runt i grannskape och gnaga på mina pinnar.

Hoppas din träff med prinsen var bra och att du snart får fina små valpar att vara stolt över.

2007-02-22 @ 15:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback