Tjockis dygn 57

Tjockis dygn 57

Åh älskade Skrutt om du visste vad jag ler åt den här bilden. Nosen vädrandes i vårsolen och magen så rund så den nästan hänger. Undrar vad du tänker när du ligger i tv-soffan och myser. Vi är bara glada hela tiden över allt som väntar oss. Snart ses vi, om du vill får du börja föda valparna på torsdag så att det kanske är över när vi dyker upp eller så kommer vi susandes när AL ringer, men sötaste du - vänta inte tills på söndag för då måste vi fara hemåt igen.

Kommentarer
Postat av: Nemi

Hej mattarna!
Nu gungar jag min mage i hammock också, det verkar valparna gilla. Annars är allt bra och just nu ligger jag i tv-soffan med Hedvig och myser...
Pussar och kramar från Nemi

Postat av: Sara i Uppsala

Ååååh vad nyfikna vi i Uppsala är på hur det har gått!! Vi har hållit tummarna i alla fall, hoppas det hjälpte, Nemi!

2007-04-23 @ 23:04:33
Postat av: Sara i Uppsala

Nu har vi tittat på Balzac-bloggen och sett att det har hänt IDAG! Grattis Nemi till alla de sex små valparna!!!

2007-04-23 @ 23:08:38
Postat av: Patrik

Heejsan ... Gud var fina bilder hehe ... dom var jättefina . jag tycker mossan och nemi e mysiga ...



MVH : Patrik

2009-02-13 @ 15:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback