Världens bästa...

...jobb har hon nog, den ena matten alltså. För nu är det så att vi ska få vara med på agilityträning flera måndagar på raken framöver och vi började igår. Det var hur kul som helst och vi var solklart bäst på banan, i alla fall enligt Mathildorna som tar så strålande hand om oss. Jag tvekade inte en sekund typ och att Mossa älskar att hoppa fram är ju allmänt känt. Det enda som var lite knäppt var att jag trodde att det kanske var race på gång först ,så jag var lite uppspelt eller ganska rejält på g. När matte hade gått lugnade jag mig hursomhelst och uppförde mig tills jag kom lös och tog några ärevarv runt planen, men det var bara kul och charmigt tyckte nog alla (tror jag). Idag har vi gått runt sjön med samma goa flickor och några till. Vi får mycket uppmärksamhet och det är prima. Sova är också bra när det händer så här mycket på dagarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback