Parad!

En händelserik helg har passerat och jag har parat mig med Prinze (Adagio Magic Love). Det hände i fredags strax före halv nio bara en knapp halvtimme efter att mattarna och jag hade anlänt till Göteborg. Jag var väldigt sugen och hade ägnat de senaste dagarna åt att kasta mig fram mot alla hundar jag stötte på i grannskapet. Det var mysigt att äntligen få träffa min prins!

För övrigt ägnades helgen åt att sova gott på hotell och charma mattes väninna Helena. Jag fick också hälsa på roliga Lovisa i Jönköping innan hon flyttar till Irland. Tillbaka hemma igen blev det ändå ett kärt återseende med soffan och leksakerna. Nu blir det spännande att se hur det känns att bli mamma framåt påsk, mattarna säger att jag ska få flytta till AL och Dick då och sedan förväntas de små liven kika ut runt den 21 april. Just nu är det bästa av allt att matte har sportlov och vi ska njuta av sju långa sovmornar på raken och sköna promenader i Bokhultet.

Nu ska jag sova gott och drömma vackra drömmar!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Gillar om det du skrev! Roligt att se en del sunda saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback