Race - äntligen!

Race - äntligen!

Mossa närmar sig gropen

Idag var det äntligen race-premiär. Mossa har löpt och nu var det hennes premiär att springa efter trasan. Vi var nere i Asarum och tränade. Mossa var först ut och fick testa att springa ensam några gånger. Sista gången med munkorg och det gick riktigt bra alla loppen.

När det var min tur hann inte matte ta några kort tyvärr så det finns inga bevis för att jag var typ snabbast. Jag sprang ett antal lopp på raken, ibörjan ensam och sedan fler och fler andra hundar. Matte tyckte att jag lät som en dålig blåsbälg efteråt. Det var hur varmt som helst och dessutom springa sitt snabbaste!

På tisdagkväll är det träning igen; superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback