Race i trädgården

Race i trädgården
Isak, Mossa, jag och Diva (på väg ut ur bild).

I söndags var det livat värre när matte fick besök av whippetracefolk i köket. Vi röjde runt i trädgården och Mossa och Diva var liksom på samma nivå när det gällde bus. Jag ville som vanligt leka med bollen och så skällde jag lite när barnen sprang sitt snabbaste.

Idag var jag på mitt bästa racehumör när matte Maria lät oss hänga med och visa några elever vad race går ut på. Jag visade täcket och munkorgen och sedan sprang matte med trasan på ridspöet och jag sprang mitt allra allra snabbaste. Alla var superimpade och bäst var när jag fick loss en bit av trasan och fick kuta några ärevarv runt fotbollsplanen. Mossa skötte sig också utmärkt och hon är typ lika galen i trasan som jag och så visade hon upp sin fina muskler för eleverna. Jag tycker matte kan ordna race varje måndag eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Lisa/kenzo

Jag tycker att du ska säga till matte att det är ok om hon hjälper till med de hundtokiga ungdomarna varje måndag! Då kunde du följa med varje måndag och kanske kunde jag då få bevisa att en aussie faktiskt kan vinna över en whippet! Hoppas att vi ses igen! //Kenzo genom matte Lisa

PS Jag hittade er sida när jag letade efter filmer på race... Tack för titten!

2008-03-09 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback