Mossa kan också!



Igår var vi på vår vanliga långpromenad till Bokhultet och gissa om vi blev glatt överraskade när det kom en liten italienare susande. Han visade sig heta Ramses och var en superhärlig bekantskap. Jag fick inte vara lös eftersom jag kanske hade haft det lite för mysigt då... men Mossa jagade runt med honom varv på varv och verkade minst sagt förtjust hon också. Nu pratar hon bara om att hon så gärna skulle vilja ha en liten italienare att leka med om dagarna....

Matte Maria har äntligen lyckats färdigställa vår sovalkov på övervåningen med snygga boklister så nu kan vi mysa ordentligt även där. Det är verkligen härligt med sommarlov och bäst av allt är långa sovmornar med mattarna. Sämst är regnskurar när man är långt hemifrån på promenad. Då springer vi vårt snabbaste med matte för att sedan torka oss mot allt som finns i hallen. 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! Vilken fin bild! Om man kan äta jordgubbar på bryggan, så kan man ju äta hallon! ;-) Jag har precis varit i kontakt med Heesa Meesa. Kolla gärna in deras hemsida och hundarna Suzz och Hank som förhoppningsvis blir kära. Tänk om jag skaffar en egen liten italienarkompis att springa med... Stor kram till Nemi, Mossa, Klara och min kära vän Maria!

2008-07-20 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback