Mossa har ordet...

Mossa har ordet...

Semester med Havglunt sommaren 2007

Ikväll drog matte iväg med mig på en mycket längre promenad än Mossa så nu är det hennes tur att blogga för jag måste vila.

Sånt som jag är bra på:

1. Springa snabbare än snabbt och flyga fram över stock och sten

2. Hitta bra ställen att dricka vatten ur t.ex. gamla stubbar.

3. Leka själv

4. Gå upp ganska tidigt på mornarna men somna om sen igen.

5. Hitta kattbajs

6. Pussas i näsan och öronen

7. Charma

Det har varit skoj ikväll för mattes kollega och kompis Kristove var här och han kröp runt på golvet med en ficklampa och pillade med skruvmejslar. Jag var med hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Dina

Hej Mossa!

Kul kort på dig!
Det ser både skönt och spännande ut. Mest spännande tycker jag att din panna ser ut.
Lustigt med ett öra mitt i pannan tycker jag:)
Det skulle jag nog gärna ha velat undersöka lite närmare.

Hälsar
Dina

2008-01-24 @ 17:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback