Mattarnas guldklimpar

Mattarnas guldklimpar

Jag är snygg men Mossa ser ut att ha påssjuka (hon är bara trött)

Idag har det varit en toppensöndag enligt oss: först sovmorgon för min del till elvasnåret, Mossa var uppe med mattarna vid halvtio och kollade in nån slags sport. Sen kom mattes vän Evelina och vi drog iväg till Bokhultet och vi var lösa i skogen och sprang vårt snabbaste, i alla fall Mossa men jag hade kul också på mitt vis med grävning och sånt. Sen gick vi hem och vilade med matte, kuddar och filt i soffan. Jag fick äta lite av Mossas mat också innan vi somnade och det var uppskattat. Sen har vi mest tagit det lugnt och gått en längre runda till medan vi otåligt väntade på kvällsmaten. Vi har i stort sett sluppit regn tack och lov. Det ryktas att vi får fint besök till helgen av Dick och ett yrväder, återkommer kring detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback