Mossa har varit på utställning...

och fick fin kritik av domare Tamara Howarth från Frankrike (kennel Taraly). Mossa placerade sig som nummer tre i juniorklass med Hp på Svenska Whippetklubbens utställning i Gnesta.

Kritik:
11 month old. Nice type and size. Excellent head and expression. Nice topline. Could be more angulated in front. Excellent angulated behind. Moves ok, a little close behind.

Medan mattarna och Mossa var på utställningen passade jag på att roa mig i trädgården i Östertälje. Sandra pysslade om mig så  det var verkligen alla tiders. Dagen därpå var vi i Stockholm, men det får den andra matten hjälpa mig att skriva om......


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan, vilken fin hemsida du har, strålande hund och super bra gjort.

Ett super "nytt" whippet forum är uppe och dammar, kom förbi och kom med och snacka lite fart.

www.whippetforum.net

Postat av: Lena, Prinze, Zorro och Rocky

Grattis till bra resultat på utställningen. Jag är jättestolt över Prinze & Nemis bebisar som nu blivit stora och dessutom så duktiga på utställningarna som de varit på.

Snart är de små liven 1 år, bara en vecka kvar!

Nospussar från oss alla till er alla!!

2008-04-15 @ 19:34:47
URL: http://doggystajl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback