Utomhus för första gången!

Idag har Klara pratat med Dick och fått härliga rapporter. Hela syskonskaran har fått andas vårluft och busa tillsammans på uteplatsen. Kattis med sönerna Teddy och Freddy fick också vara med en stund. Dick bar ner fem av valparna i en papperskasse och en under armen. Önskar bara att vi hade bilder från detta äventyr.... men vi måste bärga oss i två veckor till innan vi kommer att ösa ut nya bilder på bloggen efter nästa besök då valparna är sju veckor. Rapporter om vad som händer kommer dock kontinuerligt och kanske även nya bilder under nästa vecka.

image110

Stubbe tuggar på Barr-bros tass medan Vippa spanar i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: ann-christine

Hej!
Jag kan inte se mej mätt på dej underbara valparna! Jättekul att ni lagt ut så många på Er sida! Jag var och hälsade på dem när de var 2 veckor och längtar redan till näsa gång. Tills vidare får jag titta på era bilder. Jag räknar med att få med mej en av killarna hem så småningom. :-)
Hälsn anki

2007-05-25 @ 17:53:27
Postat av: Anonym

Hej!
Hmmmm, det där med papperskassen måste jag intervjua Dick om! Jag kom precis hem (det har varit underbart) och valparna har det verkligen inte gått någon nöd på. De har växt och blivit små tjockisar!
Kram, jag ringer imorgon!
AL

2007-05-28 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback