Valpminnen

Valpminnen

Matte Maria, Doris och jag


Matte har helt klart det där valplyckliga leendet , medan jag ser aningen mer skeptisk ut. Undrar lite hur det ska bli... En fluffig powderpuffvalp skulle jag kunna tänka mig att mysa med. Jag träffade på en kull såna för några veckor sedan - ljuvliga varelser! Igår morse höll matte på att skratta ihjäl sig när hon skulle få mig med ut på morgonpromenaden. Det var liksom omöjligt att  lyckas vakna på nåt vis. Hon baxade upp mig i sittande men ögonen föll igen och huvudet var så tungt så tungt. Matte bara skrattade och jag ville bara sova - trots att klockan var nästan halv nio (en vardag...) Tacka vet jag helger som idag, då får hela familjen sova så länge vi orkar.

Ikväll ryktas det att jag ska få hänga med på kalas till Annas  vindsvåning och kanske kommer det en annan hund dit, hoppas det är nån kul typ! Bäst jag ser till att sova ut ordentligt tills dess...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback