Köksgolvsmys

K?ksgolvsmys

Jag har haft en fantastisk helg med massvis av uppmärksamhet av stora och små. Allt har varit toppen, även Emmas lilla hand som pillade på min nos när jag kröp ner under hennes mammas täcke imorse. Det gjorde inget att hon ville undersöka mitt huvud när jag ville sova. Det var mest bara så himla härligt att kunna byta från en säng till en annan och utöka sovmorgonen med ett par timmar. Sedan var det också toppen att min favvokudde flyttades runt till nya bra liggplatser. Jag skulle absolut kunna tänka mig en sån där liten människa i familjen i framtiden. Nu när hon och hennes goa mamma Nina har åkt känns det ganska tomt. Jag passade på att falla Nina om halsen några gånger för att visa min uppskattning, det är bra med människor som gillar att kramas tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback