Mossa vid frukostbordet

Mossa vid frukostbordet


Jodå det är precis som det ser ut på bilden, hon tar för sig av livet den lilla tigerungen. Växer gör hon också och busar mer och mer för var dag som går. Helgen började med födelsedagskalas hemma hos Linda och Sam och givetvis charmade vi omkull hela familjen - lätt som en plätt. Sedan kom mattes mamma och pappa på besök och dom gillar jag ju mycket så festen fortsatte liksom. Vi har varit på långpromenader med mycket spring och Mossa orkar mer än jag skulle kunna tro. Det är en speciellt märkvärdig unge den där lilla som jag har satt till världen. När jag kom till mattarna och vi blev familj så köpte som en dyr bil. Nu när Mossa har anlänt så håller dom på och tittar på ett helt hus med trädgård där vi ska få busa hur mycket vi vill.  Hoppas att det går i lås och tack Mossa för att du fick mattarna att inse att vi behöver mer yta. Idag har vi varit på Helgö och sprungit på stigen längs vattnet. Mossa har lärt sig att plocka blåbär - mums! När jag skulle köra lite hjärngympa med en rulle och godisbitar var Mossa alldeles som galen och matte tog med henne ut på enskild träning - skönt att få vara ifred med godisrullen. Nu sover lillungen som utslagen... 

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som full fart och ingen vila. Men kärt besvär, som man brukar säga, va :-) Låter intressant det där med "tittar på ett helt hus"! Ser fram mot att höra fortsättningen. Stora kramar / Therese

Postat av: Therese

Låter som full fart och ingen vila. Men kärt besvär, som man brukar säga, va :-) Låter intressant det där med "tittar på ett helt hus"! Ser fram mot att höra fortsättningen. Stora kramar / Therese

2007-07-02 @ 10:30:39
Postat av: Carl m. familj

"Words are very unnecessary" som jag brukar säga. Mossa verkar ha det riktigt bra hos mattarna tycker jag! Lycka till med hustittandet. Vi hade nog behövt lite mer yta nu med Johannas webshop och allt... Har ni sett www.lovelyvintage.se ? Johanna har gjort den, grymt va? Kramen från the three of us

2007-07-03 @ 22:56:37
URL: http://www.sundaybrunch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback