Mossa på balkongen

Mossa på balkongen

Idag var matte med i tidningen men det stod så knäppt att lilla Mossa var 11 månader gammal, det vill jag å det starkaste dementera. Hon är 11 veckor och två dagar varken mer eller mindre och jag hoppas verkligen att hon med tiden kommer att lära sig att sova längre än till klockan sju på mornarna. Dessutom stod det att min andra matte var en husse, det var ju också tokfel. Nu väntar jag bara på det nummer av tidningen där även jag och Mossa får vara med på bild, det sägs att det är på väg...

Kommentarer
Postat av: Linnea och Beckham

Hej på er - er känner jag igen! Dessutom såg jag er i smp idag! Grattis till en jättesöt valp och lycka till!
hälsningar
Linnea o Beckan (italiensk vinthund)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback