Drar iväg på semester

Nu åker vi snart iväg hela familjen och det ska bli så härligt att få springa mitt snabbaste på Dammviks gräsmattor och göra rundan ner till sjön och tillbaka. Vi ska vara i Bergslagen en dryg vecka sedan åker vi till Kolmården och Stenstugan ca en vecka innan det är dags för stora utställningen i Mariefred - det sägs att jag ska ställa upp i bruksklass vi får väl se hur kul det blir - jag måste nog springa mig i form först... Efter Mariefred bär det av med Havglunt och det blir riktigt skoj det. Hoppas att Mossa har vuxit i sin flytväst tills dess bara för det är en liten rackarhund som inte är rädd för mycket, säkert inte vatten heller. Hon är tuff men jag är mycket snabbare - ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback