Svårt att låta bli...

nej, hon kunde visst inte motstå bilderna på mig som 8v-valp. Jag är minst lika söt nu och busig, men det kommer väl foton på det också så småningom. Ikväll har jag hejat på Anja och matte skriker alltid så att jag måste komma hoppande och bita henne i armarna när Anja kör och kör bäst och sen kör ur - men lika glad var jag för det ändå. Glad blir jag också när matte glömmer stänga dörren till badrummet för där finns hennes necessär, oftast öppen, ikväll kom jag springande med allehanda plock från den - det var kul tyckte jag. Jullov är också kul för jag sover så gott när matte är hemma hela dagarna och jag får gå riktigt långa promenader i bokskogen. Jag saknar buset med Dina, det är roligt att vara hos hennes familj och hon är alltid pigg på att gå ut och springa på tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback