Äntligen paket!

Äntligen paket!

Bästa stunden är när tomten kommer...

Det bästa med julen är förstås alla paket! Jag gjorde mig beredd på att ta hand om varenda paket men tyvärr dröjde det ett bra tag innan jag äntligen fick något; då kom det dock flera stycken! Mossa fattar inte riktigt poängen med julen eller snarare lät hon mig slita upp även sina paket och det var ju toppen. Hon lekte dock desto mer med själva klapparna senare och det kunde hon ju få göra. Vi fick: en elefant med pip i snabeln, en råtta, de goaste tuggbenen, hundkex, flera kilo levergodis från Dina och blåa bajspåsar.

Bäst med julen näst efter paketen är utan tvekan sovmornarna, långpromenaderna och alla små gobitar som vi får av lillebror. Sällskapet går inte heller av för hackor!

Kommentarer
Postat av: Carl

Elvis försökte bita av mit...oj jultomtens skägg menar jag! Han tyckte nog att jag såg läskig ut. =) Kul att julen blev bra, och wow vilka klappar hundarna fick! Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback