Mossa och Folke

Mossa och Folke


I helgen fick vi äntligen återse favoriterna Fanny, Maggan, Hermann och Folke. Nils Holger var på utställning men Mossa och Folke fattade verkligen tycke för varandra. Jag förstår henne för charmigare nalle får man verkligen leta efter. För övrigt har det varit mycket race i skogen de senaste dagarna och jag är duktig på att träna upp mig  själv inför helgens återkomst i whippetrace. Jag är fortfarande mycket snabbare än Mossa men hon kämpar på bra och skäller och gnyr när hon aldrig kommer ikapp...

Kommentarer
Postat av: Carl, Elvis & Johanna

hahahahahaaaa Folke är ju adoooorable!!!

Postat av: Folke

Hej Mossa! Kom gärna och hälsa på i helgen för nu har mattarna byggt ut inhägnaden. Vi kan racea utav bara attan (men inte inte efter kattan)! Du får gärna gräva nya gropar oxå!
Folke

2007-08-21 @ 13:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback