Min dotter Siri

Min dotter Siri

Så här söt är min dotter Siri! I lördags sågs vi för första gången sedan hon flyttade från Anna Lena, Dick och Hedvig i Enköping. Hon bor i Blekinge med sin matte Sofia och de verkar ha det väldigt bra tillsammans. Dessutom har Siri flera hundkompisar som hon kan leka med. Även om jag verkade lite ofokuserad när vi sågs på racet hann jag märka att Siri var väldigt gosig och gärna pussade mina mattar. Det var verkligen roligt att Mossa och hon fick busa loss på gräsplanen och toppen att hon hade möjlighet att komma förbi!

Kommentarer
Postat av: sofia

hej hej!
tack så jättemkt för en jättetrevlig dag i lördags=)
det var verkligen jätteroligt!jag har börjat träna siri på trasan nu, hon verkar tycka att det är jätteroligt=)
vilka fina bilder ni har tagit på hundarna!jättesöta!
ha det jättebra och hoppas vi träffas snart igen.
hälsningar sofia, siri, tyra, josefin och bosse.

Postat av: Anna Lena

Vilka fina och gulliga bilder, man blir varm om hjärtat när man ser lilla söta Siri igen. Många kramar till hela familjen Siri från uppfödarmatte!

2007-08-21 @ 09:25:43
Postat av: Lena Regnault

Hej!
Vad fin hon är Siri, en riktig skönhet. Men så har hon fina linjer att brås på också. Kul att få se bebisarna, ni tar fina kort.
/farmor

2007-08-23 @ 20:54:23
URL: http://doggystajl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback