Äntligen race igen!

Äntligen race igen!

Här kommer jag och jag springer mitt allra snabbaste och har favorittäcket på! Det var helt otroligt kul att få springa igen och göra race-comeback efter mammaledigheten. Bilden är inte den bästa men det struntar jag i, det känns bra att visa hur det verkligen såg ut och i sanningens namn så låg jag väl inte riktigt först utan mer sist och det var väl inte mitt livs snabbaste lopp utan kanske mer det långsammaste men... det var SÅ kul och jag ska fortsätta att låta Mossa jaga mig i bokskogen hela hösten. När det sedan är dags för nästa säsong kommer jag att slå nya rekord - garanterat. Min dotter Siri kom förbi och hejade på mig när jag sprang, men jag hade knappt tid att hälsa på henne. Mossa hälsade desto mer...se bättre bilder ovan.

Kommentarer
Postat av: Calle

Bilden är ju skitbra!!

2007-08-19 @ 23:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback